سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تزریق پلاستیک هایتا سینگر

دستگاه تزریق پلاستیک هایتا سینگر

هایتای سینگر دیگر دستگاه تزریق پلاستیک معروف چینی می باشد که همانند دیگر برند ها در ایران بصورت اقساطی به فروش می رسد. از جمله ویژگی های دستگاه تزریق پلاستیک هایتای سینگر می توان به خدمات پس از فروش مناسب آن در ایران اشاره نمود. سری های اسپید دستگاه های تزریق پلاستیک هایتا انتخاب خوبی برای تولید انواع پت می باشند.

دستگاه تزریق پلاستیک هایدا

دیگر دستگاه تزریق پلاستیک چینی معروف هایدا می باشد. دستگاه تزریق پلاستیک هایدا در انواع مختلفی بویژه دو رنگ در ایران به فروش می رسد. قدرت گیره واقعی و ظرفیت تزریق پایدار از جمله ویژگی هایی هستند که برای دستگاه تزریق پلاستیک هایدا می توان نام برد.

علاوه بر این برند ها، شرکت های دیگری نیز هستند که دستگاه تزریق پلاستیک چینی با نام ایرانی به فروش می رسانند.   دستگاه تزریق پلاستیک پولاد، دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان، دستگاه تزریق پلاستیک ظهراب، دستگاه تزریق پلاستیک نکو بهینه ماشین (دستگاه تزریق پلاستیک nbm) و … از جمله دستگاه های چینی هستند که با نام ایرانی به فروش می رسند.

دستگاه تزریق پلاستیک پولاد

پولاد دستگاه های تزریق پلاستیک چینی دارای کیفیت قابل قبولی با نام بورچ در ایران به فروش می رساند. اما دستگاه های تزریق پلاستیک دست دوم ساخت شرکت پولاد هنوز در ایران خرید و فروش شده و بعنوان یکی انواع دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم ایرانی با کیفیت شناخته می شوند.