سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه نایلون سه لایه

دستگاه نایلون سه لایه

ساختار دستگاه تولید نایلون سه لایه در مقایسه با انواع دستگاه تولید نایلون دو لایه تفاوت چشمگیری دارد. با وجود اینکه ممکن است نایلون سه لایه بصورت دو لایه رول گردد، دلیل اطلاق کلمه سه لایه به این نایلون، سه لایه بودن فیلم آن می باشد. در حقیقت اگر برشی بر روی نایلون سه لایه ایجاد کنیم می بینیم که فیلم آن دارای سه لایه مجزا است که معمولا لایه میانی آن دارای رنگی متفاوت با لایه های کناری است.

قیمت دستگاه تولید نایلون سه لایه در مقایسه با دستگاه تولید نایلون دو لایه با عرض یکسان بالاتر می باشد. معمولا فروش دستگاه تولید نایلون سه لایه به شرکت های تولید کننده نایلون گلخانه ای صورت می پذیرد. زیرا این نوع نایلون عمر مفید بالایی داشته و برای پوشش سقف گلخانه ها مناسب است.

دستگاه تولید نایلون عرض 3 متر

ظرفیت تولید 80 کیلو گرمی این ماشین در ساعت خبر از وجود سیلندر ماردون با طول 240 و قطر 80 سانتی متری و همچنین موتور 40 اسب بخار در ساخت آن می دهد. قابل ذکر است که تمامی دستگاه های تولید نایلون راد ماشین به اینورتر مجهز می باشند که این امر در کاهش میزان مصرف برق آن ها تاثیر فراوانی داشته است.

ارتفاع این دستگاه 7 متر می باشد. از این رو راه اندازی آن نیازمند سوله ای نسبتا بزرگ با سقف دارای ارتفاع بیش از 7 متر است. از آنجایی که عرض نایلون دو برابر طول قلطک های دستگاه است، طول قلطک های این دستگاه 150 سانتی متر می باشد.